Selasa, September 16, 2008

슈퍼주니어 - 행복 (幸せ) Super Junior - Haengbok (Happiness)

슈퍼주니어 - 행복 (幸せ)Super Junior - Haengbok (Happiness)*한번도 난 너를 잊어본적 없어一度も僕は君を忘れたことはないよNot even once have I forgotten about you오직그대만을 생각했는걸ただ君だけを考えていたよI've thought of only you그런 너는 뭐야 날 잊었던 거야そんな君は何だよ 僕を忘れてたの?Why are you like that? Did you forget me?지금 내 눈에선 눈물이 흘러 배신감今 僕の目からは涙が流れて 裏切りを感じてNow the tears flow from my eyes and I feel betrayed널 찾아갈까 생각했어君を探しにいくか 考えてI'm thinking if I should go look for you난 난 잘 모르겠어僕は 僕は よくわからなくてI, I don't really understand 이 세상이 돌고있는 지금この世界が回っている今This world is spinning now내 눈에는 너밖에僕の目には君以外にIn my eyes there's nobody else other than you할말이 없어 갈 수도 없어言う言葉がなくて 行くこともできなくてWithout anything to say, and without being able to go,눈물도 없어 느낌도 없어涙もなくて 感覚もなくてWithout tears and without feelings네 앞에 서 있는 날 바라봐君の前に立っている僕を見てLook at the me that's standing right in front of you,이렇게 널 위해 살아있는 날こんなに君のために生きている僕をThe me that's living for you like this#약속된 시간이 왔어요 그대 앞에 있어요約束した時間がきたよ 君の前にいるよThe time we promised has arrived; I'm right in front of you두려움에 울고 있지만不安に泣いていたけどEven though I was crying in (uncertain) fear눈물을 닦아주었어요 그때 내 손잡았죠涙を拭いてくれた そのとき僕の手を握りしめたよねYou wiped my tears; You held tightly to my hand that time일어날거야 함께 해준 그대에게 행복을起きて 一緒にいてくれた君に幸せをWake up; I'll give you, who's been with me, happiness +눈감고 그댈 그려요 맘속 그댈 찾았죠目を閉じて君を描くよ 心の中の君を探したよI'll close my eyes and draw you; I've found the you inside my heart나를 밝혀주는 빛이 보여僕を照らしてくれた星を見てLook at the star that illuminated me영원한 행복을 놓칠 순 없죠永遠の幸せを逃すことはできないよWe can't let go of the eternal happiness그대 나 보이나요 나를 불러줘요君 僕が見えてる? 僕を呼んでAre you looking at me? Call for me.그대곁에 있을꺼야 너를 사랑해君のそばにいるんだよ 君を愛してるI'm by your side; I love you함께해요 그대와 영원히一緒にいるよ 君と永遠にI'm with you, together forever* # + repeat저 파랑새들이 전해주는 행복이라는 거あの青い鳥たちが伝えてくれる幸せっていうものはThe happiness that those blue birds will tell us of늘 우리 곁에 가까이 있는거죠いつも僕らの傍に 近くにあるんだよIs always close by our side눈감고 그댈 그려요 맘속 그댈 찾았죠目を閉じて君を描くよ 心の中の君を探したよI'll close my eyes and draw you; I've found the you inside my heart나를 밝혀주는 빛이 보여僕を照らしてくれた星を見てLook at the star that illuminated me영원한 행복을 놓칠 순 없죠 永遠の幸せを失うことはできないよWe can't lose eternal happiness 그대 나 보이나요 나를 불러줘요 언제라도僕が見えてる?僕を呼んでよ いつでもAre you looking at me? Call for me, whenever그대 마음을 열어 보아요 앞엔 내가 있어요君の心を開いてみせるよ 前には僕がいるよI'll open and show you your heart; I'm right in front of you나를 불러줘요 그대 곁에 있을꺼야 너를 사랑해僕を呼んでよ 君のそばにいるんだ 君が好きだよCall for me; I'm by your side; I love you함께해요 그대와 영원히一緒にいる 君と永遠にI'm with you, with you forever

Tidak ada komentar: